Gedurende je carrière is feedback geven misschien wel de meest ingewikkelde uitdaging. Maar, daartegenover staat ook dat feedback geven heel waardevol is om te doen. Aan de hand van opbouwende feedback kun je je collega namelijk een stapje verder helpen in zijn of haar ontwikkeling. Daarnaast leer jij zelf ook een hoop van feedback geven.
Werk je in teamverband en communiceer je veel met je collega’s? Dan is een goede onderlinge samenwerking een echte must. Enerzijds voor de efficiëntie en productiviteit, anderzijds voor een prettige werksfeer. Maar hoe zorg je ervoor dat je zo goed mogelijk op elkaar ingespeeld bent? Feedback geven is één van de sleutels tot succes. Door open en eerlijk met elkaar in gesprek te gaan, kun je eventuele irritaties voorkomen of genezen. Wil jij werken aan zo’n open werksfeer? Dan is onze training feedback geven een schot in de roos. Volg samen met je collega’s Nederlands meest populaire in-company training feedback geven bij jou op locatie in het Nederlands of Engels.
Ter voorbereiding op de training
De 1-daagse cursus feedback geven is heel praktisch ingestoken. Dat houdt in dat we voornamelijk aan de slag gaan met concrete cases en gesprekstechnieken. Natuurlijk krijg je tijdens deze opleidingsdag ook uitleg over de theorie die samenhangt met feedback geven. Wil je je alvast inlezen voordat je de training gaat volgen? Kom er dan bijvoorbeeld achter wat dé gouden feedback regels zijn of ontdekt allerlei oefeningen op het gebied van feedback geven.
Deze in-company training is de oplossing als jullie dagelijks te maken hebben met:
Aanspreken
Je wilt makkelijker mensen aan kunnen spreken op ongewenst gedrag.
Confronteren
Je wilt jezelf minder wegcijferen en mensen eerder confronteren.
Weerstand
Je wilt beter om kunnen gaan met weerstand die je bij jezelf en bij anderen ervaart.
Feedback ontvangen
Je wilt benaderbaar zijn en open staan voor de feedback die je van anderen krijgt.
Persoonlijkheid
Je wilt makkelijker om kunnen gaan met mensen die echt een heel andere persoonlijkheid hebben dan jij.
Samenwerken
Je wilt de drijfveren van anderen beter snappen zodat jullie de samenwerking in het team kunnen verbeteren.
Adviseren
Je wilt mensen verbetertips geven zonder dat men zich aangevallen voelt.
Communicatie
Je wilt jouw manier van communiceren zo effectief mogelijk maken.
Complimenten geven
Je wilt complimenten geven op een manier die écht aankomt.
Grenzen aangeven
Je wilt helder en duidelijk je grenzen aangeven.
In-company offerte aanvragenIk zoek een training voor mij alleen
Account manager
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Wat een geweldige training!!
Na eerst de (theoretische) bouwstenen te hebben gelegd, werd er vooral veel praktisch gedaan. Veel nieuwe inzichten op een heerlijk ongedwongen manier. Echt een top dag!
Open minded training met veel praktische voorbeelden
Super! Niets op aan te merken. Open minded training met veel praktische voorbeelden. Ruimte voor vragen en extra informatie gekregen na de sessie. Net zo tevreden als de eerste keer training. Een 10.
Combinatie theorie- praktijk was verrijkend
Gebruik maken van input vanuit de groep maakte de training zeer waardevol. Combinatie theorie- praktijk was verrijkend. Niveau van de training sloot aan op het hospice-team als groep. Enthousiasme van Patrick werkte aanstekelijk om allen actief te blijven meedoen.”
De dag vloog voorbij
Op ontspannen manier veel geleerd over hoe feedback te geven en te ontvangen. De dag vloog om en niet eenmaal de neiging gehad om naar de tijd te kijken. De trainer creëerde openheid binnen de groep waardoor we binnen korte tijd veel hebben bereikt
Prettige training met praktische handvatten
Op een prettige, respectvolle en passende wijze hebben we vandaag een feedback/communicatie training ontvangen. De groep bestond uit 12 man die bijna allemaal een andere praktijkvraag hadden. De theorie is prettig uitgelegd en gaf al vele antwoorden en handvatten om de vragen te behandelen.
Succesvolle dag met waardevolle inzichten
Het was een erg succesvolle dag waarin ik veel waardevolle inzichten heb verkregen. Deze training brengt veel stof om zowel over na te denken, als op te acteren, met zich mee
Dit is wat deze training feedback geven je oplevert in de praktijk:
Weerbaarheid vergroten
Je staat zelf ook open voor feedback van anderen, kunt tot de kern van die kritiek komen en probeert tot constructieve oplossingen te komen.
Zelfverzekerd zijn
Je voelt je zelfverzekerder en komt ook zo over op je omgeving. Je weet je mening duidelijk te formuleren waardoor je gehoord wordt.
Minder stress ervaren
Doordat je je duidelijk kunt uitdrukken en aangeven wat je (niet) wilt, is je hoofd aan het einde van de dag niet langer zo vol met drukke gedachten.
Betere communicatie
Je brengt je communicatie naar een volgend niveau: je bent duidelijk, stelt je toegankelijk op, houdt rekening met de ander en bent constructief.
Betere feedback
Je kunt de regels van feedback geven in de praktijk toepassen waardoor je jezelf tot een aangename en constructieve gesprekspartner maakt.
Bewust worden
Je bent je bewust van hoe je (niet altijd goed) luistert, hoe jouw eigen referentiekader je beeld en mening beïnvloedt en je houdt hier rekening mee.
Prettiger samenwerken
Doordat je duidelijk communiceert en toegankelijk bent weten mensen wat ze aan je hebben wat zorgt voor een heldere en prettige samenwerking.
Duidelijk overkomen
Je zult duidelijk en zeker kunnen optreden in gesprekken, vergaderingen en presentaties. Je bent je bewust van hoe je op anderen overkomt.
In-company offerte aanvragenIk zoek een training voor mij alleen
Account manager
Over Feedbackgeven.nl
6 jaren verkozen tot Beste Opleider van Nederland in de categorie ‘Persoonlijke Effectiviteit’
Deze website Feedbackgeven.nl is een onderdeel van Tijdwinst.com. Tijdwinst.com is ook gespecialiseerd in snellezen, gesprekstechnieken, assertiviteit, time-management en slimmer werken. Je mag van ons verwachten dat we enthousiast maar óók kritisch zijn over onze eigen trainingen en werkwijze. Door continu te vragen om feedback van onze klanten en deze te gebruiken voor verdere optimalisatie, houden we onze feedback opleidingen nu én in de toekomst toonaangevend. We zijn niet voor niets vier keer op rij uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland. Wij verzorgen praktische cursussen, workshops en lezingen door heel Nederland, België en soms ook (ver) daarbuiten voor onze Engelstalige internationale klanten.
Na afloop van onze trainingen vragen wij alle cursisten om een review achter te laten op o.a. Klantenvertellen.nl. Wij zijn er ontzettend trots op dat onze klanten zo enthousiast over onze training en onze trainers blijken te zijn.