Leer de beste inzichten en praktische technieken die je nodig hebt om helder te communiceren en op een constructieve wijze feedback te geven.
Vele andere druk bezette mensen gingen je voor. Volg net als hun onze 1-daagse feedback training in Eindhoven. Leer in één dag de meest actuele technieken en inzichten op het gebied van feedback geven anno nu. Laat je inspireren door de meest actuele methodes en invalshoeken.
Herken je jezelf in de onderstaande punten? Dan is een feedback training iets voor jou:
Goed luisteren
Merken dat je soms niet goed genoeg luistert of zelf al een beeld hebt van de situatie.
Helder communiceren
In gesprekken op een passende wijze benoemen wat je vindt en wat je ervaart.
Adviseren
Mensen kunnen adviseren op een manier die past bij hun ervaring en hun ontwikkeling.
Beïnvloeden
Inzicht krijgen in de drijfveren van de ander en tot een constructieve oplossing komen.
Complimenten geven
Snappen dat complimenten geven meer is dan “goed gedaan” zeggen met een schouderklop.
Grenzen
Duidelijk communiceren over gedragen die onacceptabel waren en helder grenzen benoemen.
Feedback ontvangen
Benaderbaar willen zijn voor de mensen om je heen en willen leren van hun feedback.
Relaties
Communiceren op een wijze die ervoor zorgt dat de verstandhouding goed blijft.
Omgaan met weerstand
Moeilijk kunnen omgaan met weerstand en het gevoel hebben dat de boodschap niet aankomt.
Aanspreken
Het moeilijk vinden om mensen aan te spreken op hun gedrag en dit soms liever vermijden.
Account manager
Aankomende cursus data
Zet nu de eerste stap voor meer rust en gelukDit is wat de feedback training in Eindhoven je oplevert in de praktijk:
Duidelijk overkomen
Je zult duidelijk en zeker kunnen optreden in gesprekken, vergaderingen en presentaties. Je bent je bewust van hoe je op anderen overkomt.
Zelfverzekerd zijn
Je voelt je zelfverzekerder wanneer je gedragingen moet bespreken en je weet duidelijk en op gepaste wijze te formuleren wat je vindt en ervaart.
Minder stress ervaren
Doordat je je duidelijk kunt uitdrukken en aangeven wat je (niet) wilt, is je hoofd aan het einde van de dag niet langer zo vol met drukke gedachten.
Betere communicatie
Je brengt je communicatie naar een volgend niveau: je bent duidelijk, stelt je toegankelijk op, houdt rekening met de ander en bent constructief.
Betere feedback
Je kunt de regels van feedback geven in de praktijk toepassen waardoor je jezelf tot een aangename en constructieve gesprekspartner maakt.
Bewust worden
Je bent je bewust van hoe je (niet altijd goed) luistert, hoe je eigen referentiekader je beeld en je mening beïnvloedt en houdt hier rekening mee.
Prettiger samenwerken
Doordat je duidelijk communiceert en toegankelijk bent weten mensen wat ze aan je hebben wat zorgt voor een heldere en prettige samenwerking.
Weerbaarheid vergroten
Je staat zelf ook open voor feedback van anderen, kunt tot de kern van die kritiek komen en probeert tot constructieve oplossingen te komen.
Account manager
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Wat een geweldige training!!
Na eerst de (theoretische) bouwstenen te hebben gelegd, werd er vooral veel praktisch gedaan. Veel nieuwe inzichten op een heerlijk ongedwongen manier. Echt een top dag!
Open minded training met veel praktische voorbeelden
Super! Niets op aan te merken. Open minded training met veel praktische voorbeelden. Ruimte voor vragen en extra informatie gekregen na de sessie. Net zo tevreden als de eerste keer training. Een 10.
Combinatie theorie- praktijk was verrijkend
Gebruik maken van input vanuit de groep maakte de training zeer waardevol. Combinatie theorie- praktijk was verrijkend. Niveau van de training sloot aan op het hospice-team als groep. Enthousiasme van Patrick werkte aanstekelijk om allen actief te blijven meedoen.”
De dag vloog voorbij
Op ontspannen manier veel geleerd over hoe feedback te geven en te ontvangen. De dag vloog om en niet eenmaal de neiging gehad om naar de tijd te kijken. De trainer creëerde openheid binnen de groep waardoor we binnen korte tijd veel hebben bereikt
Prettige training met praktische handvatten
Op een prettige, respectvolle en passende wijze hebben we vandaag een feedback/communicatie training ontvangen. De groep bestond uit 12 man die bijna allemaal een andere praktijkvraag hadden. De theorie is prettig uitgelegd en gaf al vele antwoorden en handvatten om de vragen te behandelen.
Succesvolle dag met waardevolle inzichten
Het was een erg succesvolle dag waarin ik veel waardevolle inzichten heb verkregen. Deze training brengt veel stof om zowel over na te denken, als op te acteren, met zich mee
Over Feedbackgeven.nl
4 jaren verkozen tot Beste Opleider van Nederland in de categorie ‘Persoonlijke Effectiviteit’
Deze website Feedbackgeven.nl is een onderdeel van Tijdwinst.com. Tijdwinst.com is ook gespecialiseerd in snellezen, gesprekstechnieken, assertiviteit, time-management, snellezen en slimmer werken. Je mag van ons verwachten dat we enthousiast maar óók kritisch zijn over onze eigen trainingen en werkwijze. Door continu te vragen om feedback van onze klanten en deze te gebruiken voor verdere optimalisatie, houden we onze feedback opleidingen nu én in de toekomst toonaangevend. We zijn niet voor niets vier keer op rij uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland. Wij verzorgen praktische cursussen, workshops en lezingen door heel Nederland, België en soms ook (ver) daarbuiten voor onze Engelstalige internationale klanten.
Na afloop van onze trainingen vragen wij alle cursisten om een review achter te laten op o.a. Klantenvertellen.nl. Wij zijn er ontzettend trots op dat onze klanten zo enthousiast over onze training en onze trainers blijken te zijn.