Vind jij het moeilijk om feedback te geven? Volg dan de training feedback geven op een van onze locaties. Leer de beste inzichten en praktische technieken die je nodig hebt om helder te communiceren en iemand op een constructieve wijze van feedback te voorzien. Vind je het ontvangen van feedback juist lastig? Ook dan is deze cursus geschikt. Deze cursus is vooral gericht op de praktijk: oefenen staat centraal en alles wat je hebt geleerd kun je direct toepassen. Daarnaast werk je tijdens deze cursus aan een concreet persoonlijk actieplan. Opbouwende feedback geven en ontvangen draagt bij aan prettige onderlinge relaties en een goede samenwerking in het team.
Herken je jezelf in 2 of meer van onderstaande punten? Dan is een feedback training iets voor jou:
Aanspreken
Je wilt makkelijker mensen aan kunnen spreken op ongewenst gedrag.
Confronteren
Je wilt jezelf minder wegcijferen en mensen eerder confronteren.
Weerstand
Je wilt beter om kunnen gaan met weerstand die je bij jezelf en bij anderen ervaart.
Feedback ontvangen
Je wilt benaderbaar zijn en open staan voor de feedback die je van anderen krijgt.
Persoonlijkheid
Je wilt makkelijker om kunnen gaan met mensen die echt een heel andere persoonlijkheid hebben dan jij.
Samenwerking verbeteren
Je wilt de drijfveren van anderen beter snappen zodat jullie de samenwerking in het team kunnen verbeteren.
Adviseren
Je wilt mensen verbetertips geven zonder dat men zich aangevallen voelt.
Communicatie
Je wilt jouw manier van communiceren zo effectief mogelijk maken.
Complimenten geven
Je wilt complimenten geven op een manier die écht aankomt.
Grenzen aangeven
Je wilt helder en duidelijk je grenzen aangeven.
Account manager
Aankomende cursus data
Zet nu de eerste stap voor meer rust en gelukDit is wat de feedback training je oplevert in de praktijk:
Duidelijk overkomen
Je zult proactief en constructief kunnen optreden in gesprekken, vergaderingen en presentaties. Je bent je bewust van hoe je op anderen overkomt.
Weerbaarheid vergroten
Je durft feedback te vragen van anderen, kunt tot de kern van die kritiek of negatieve feedback komen en probeert tot constructieve oplossingen te komen.
Zelfverzekerd zijn
Je voelt je zelfverzekerder wanneer je gedragingen moet bespreken en je leert jezelf kernachtig uit te drukken.
Minder stress ervaren
Doordat je je duidelijk kunt uitdrukken en aangeven wat je (niet) wilt, is je hoofd aan het einde van de dag niet langer zo vol met drukke gedachten.
Betere communicatie
Je brengt je communicatie naar een volgend niveau: je bent duidelijk, stelt je toegankelijk op, houdt rekening met de ander en bent constructief.
Betere feedback
Je kunt de belangrijkste feedbackregels in de praktijk toepassen waardoor je jezelf tot een aangename en constructieve gesprekspartner maakt.
Bewust worden
Je bent je bewust van hoe je (niet altijd goed) luistert, hoe je eigen referentiekader, je beeld en je mening beïnvloedt en houdt hier rekening mee.
Prettiger samenwerken
Doordat je duidelijk communiceert werk je beter samen. Je bent toegankelijk en mensen weten wat ze aan je hebben. Dat zorgt voor een heldere en goede samenwerking en prettige onderlinge relaties!
Account manager
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Wat een geweldige training!!
Na eerst de (theoretische) bouwstenen te hebben gelegd, werd er vooral veel praktisch gedaan. Veel nieuwe inzichten op een heerlijk ongedwongen manier. Echt een top dag!
Open minded training met veel praktische voorbeelden
Super! Niets op aan te merken. Open minded training met veel praktische voorbeelden. Ruimte voor vragen en extra informatie gekregen na de sessie. Net zo tevreden als de eerste keer training. Een 10.
Combinatie theorie- praktijk was verrijkend
Gebruik maken van input vanuit de groep maakte de training zeer waardevol. Combinatie theorie- praktijk was verrijkend. Niveau van de training sloot aan op het hospice-team als groep. Enthousiasme van Patrick werkte aanstekelijk om allen actief te blijven meedoen.”
De dag vloog voorbij
Op ontspannen manier veel geleerd over hoe feedback te geven en te ontvangen. De dag vloog om en niet eenmaal de neiging gehad om naar de tijd te kijken. De trainer creëerde openheid binnen de groep waardoor we binnen korte tijd veel hebben bereikt
Prettige training met praktische handvatten
Op een prettige, respectvolle en passende wijze hebben we vandaag een feedback/communicatie training ontvangen. De groep bestond uit 12 man die bijna allemaal een andere praktijkvraag hadden. De theorie is prettig uitgelegd en gaf al vele antwoorden en handvatten om de vragen te behandelen.
Succesvolle dag met waardevolle inzichten
Het was een erg succesvolle dag waarin ik veel waardevolle inzichten heb verkregen. Deze training brengt veel stof om zowel over na te denken, als op te acteren, met zich mee
Over Feedbackgeven.nl
6 jaren verkozen tot Beste Opleider van Nederland in de categorie ‘Persoonlijke Effectiviteit’
Deze website Feedbackgeven.nl is een onderdeel van Tijdwinst.com. Tijdwinst.com is ook gespecialiseerd in gesprekstechnieken, assertiviteit, time-management, snellezen en slimmer werken. Je mag van ons verwachten dat we enthousiast maar óók kritisch zijn over onze eigen trainingen en werkwijze. Door continu te vragen om feedback van onze klanten en deze te gebruiken voor verdere optimalisatie, houden we onze feedback opleidingen nu én in de toekomst toonaangevend. We zijn niet voor niets vier keer op rij uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland. Wij verzorgen praktische cursussen, workshops en lezingen door heel Nederland, België en soms ook (ver) daarbuiten voor onze Engelstalige internationale klanten.
Na afloop van onze trainingen vragen wij alle cursisten om een review achter te laten op o.a. Klantenvertellen.nl. Wij zijn er ontzettend trots op dat onze klanten zo enthousiast over onze training en onze trainers blijken te zijn.