Leer hoe jij duidelijk en opbouwend feedback uitdeelt en ontvangt, dankzij de best beschikbare inzichten en handige praktijktips.
De meest populaire 1-daagse feedback training volg je gewoon Maastricht. Leer in een korte cursus alle technieken en vaardigheden om effectief feedback te geven en ontvangen. Laat je inspireren door meest recente perspectieven en methodes.
De feedback training in Maastricht is ideaal voor iedereen die regelmatig tegen minstens twee van de onderstaande punten aanloopt:
Leer luisteren
Soms merk je dat je zelf al een beeld gevormd hebt, waardoor je niet meer goed naar de ander luistert.
Anderen aanspreken
Je hebt moeite met het aanspreken van mensen wanneer je hun gedrag als niet wenselijk ervaart.
Communiceer beter
In conversaties kun je op passende manier aangeven wat jouw mening en ideeën zijn.
Geef advies
Anderen advies kunnen geven op een wijze die helemaal aansluit op hun ervaringen.
Invloed uitoefenen
Je verkrijgt betere inzichten in wat de drijfveren zijn van de mensen waarmee je samenwerkt.
Complimenten uitdelen
Je ziet in dat complimenten uitdelen verder gaat dan een schouderklop of een “goed gedaan”.
Grenzen benoemen
Leer goed communiceren wanneer iemand zich op een manier gedraagt die jij als onacceptabel beschouwt.
Feedback incasseren
De behoefte om makkelijk benaderbaar te worden voor je collega’s en hun feedback als leerzaam te zien.
Verhoudingen
Zó kunnen communiceren dat jouw verstandhoudingen intact blijven.
Wat te doen bij weerstand
Je weet niet goed wat je moet doen in het geval dat iemand weerstand biedt en jij het idee hebt dat je boodschap de ander niet goed bereikt.
Account manager
Aankomende cursus data
Zet nu de eerste stap voor meer rust en gelukFeedback training in Maastricht? Dit is wat het jou in praktijk op zal leveren:
Kom duidelijk over
Je leert hoe jij duidelijk en zekerder in gesprekken, presentaties en vergaderingen kunt optreden in gesprekken. Ook ben je jezelf voortaan bewust van hoe jij overkomt op een ander.
Ben zelfverzekerd
Je wordt een stuk zelfverzekerder op de momenten waarop jij gedragingen bespreekt. Ook weet jij hoe je op duidelijke en gepaste manier jouw gedachten kunt formuleren.
Ervaar minder stress
Doordat jij beter aangeeft wat jij wilt en wat niet, en jezelf duidelijker kunt uitdrukken, is jouw hooft niet meer helemaal gevuld met zorgen.
Sterkere communicatie
Jouw communicatie gaat een extra niveau omhoog: je leert rekening houden met anderen en je stelt je constructief en toegankelijk op.
De beste feedback
Je geeft voortaan de beste feedback door duidelijk te communiceren en je goed in te leven in de belevingswereld van een ander.
Fijner samenwerken
Duidelijk en helder communiceren én toegankelijker zijn, maakt dat mensen een stuk beter weten wat ze precies aan jou hebben. Dit zorgt voor een fijne samenwerking.
Word bewust
Word je beter bewust van jouw manier van luisteren, en de rol die je referentiekader speelt in je eigen beeldvorming.
Weerbaar zijn
Stel jezelf open voor de feedback die je krijgt. Je leert de kritiek die je krijgt doorgronden en hiermee tot een goede oplossing te komen.
Account manager
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Wat een geweldige training!!
Na eerst de (theoretische) bouwstenen te hebben gelegd, werd er vooral veel praktisch gedaan. Veel nieuwe inzichten op een heerlijk ongedwongen manier. Echt een top dag!
Open minded training met veel praktische voorbeelden
Super! Niets op aan te merken. Open minded training met veel praktische voorbeelden. Ruimte voor vragen en extra informatie gekregen na de sessie. Net zo tevreden als de eerste keer training. Een 10.
Combinatie theorie- praktijk was verrijkend
Gebruik maken van input vanuit de groep maakte de training zeer waardevol. Combinatie theorie- praktijk was verrijkend. Niveau van de training sloot aan op het hospice-team als groep. Enthousiasme van Patrick werkte aanstekelijk om allen actief te blijven meedoen.”
De dag vloog voorbij
Op ontspannen manier veel geleerd over hoe feedback te geven en te ontvangen. De dag vloog om en niet eenmaal de neiging gehad om naar de tijd te kijken. De trainer creëerde openheid binnen de groep waardoor we binnen korte tijd veel hebben bereikt
Prettige training met praktische handvatten
Op een prettige, respectvolle en passende wijze hebben we vandaag een feedback/communicatie training ontvangen. De groep bestond uit 12 man die bijna allemaal een andere praktijkvraag hadden. De theorie is prettig uitgelegd en gaf al vele antwoorden en handvatten om de vragen te behandelen.
Succesvolle dag met waardevolle inzichten
Het was een erg succesvolle dag waarin ik veel waardevolle inzichten heb verkregen. Deze training brengt veel stof om zowel over na te denken, als op te acteren, met zich mee
Over Feedbackgeven.nl
4 jaren verkozen tot Beste Opleider van Nederland in de categorie ‘Persoonlijke Effectiviteit’
Deze website Feedbackgeven.nl is een onderdeel van Tijdwinst.com. Tijdwinst.com is ook gespecialiseerd in snellezen, gesprekstechnieken, assertiviteit, time-management, snellezen en slimmer werken. Je mag van ons verwachten dat we enthousiast maar óók kritisch zijn over onze eigen trainingen en werkwijze. Door continu te vragen om feedback van onze klanten en deze te gebruiken voor verdere optimalisatie, houden we onze feedback opleidingen nu én in de toekomst toonaangevend. We zijn niet voor niets vier keer op rij uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland. Wij verzorgen praktische cursussen, workshops en lezingen door heel Nederland, België en soms ook (ver) daarbuiten voor onze Engelstalige internationale klanten.
Na afloop van onze trainingen vragen wij alle cursisten om een review achter te laten op o.a. Klantenvertellen.nl. Wij zijn er ontzettend trots op dat onze klanten zo enthousiast over onze training en onze trainers blijken te zijn.