Werk je als leidinggevende bij een organisatie? En ben je op zoek naar een workshop feedback geven? Een workshop die een kort maar krachtig interactief programma biedt omtrent feedback geven of een ander onderwerp op het gebied van communicatie? Bekijk dan de inhoud van onze workshops en alle andere mogelijkheden die wij bieden.

Feedback geven en ontvangen is heel belangrijk op de werkvloer. Aan de hand van opbouwende feedback kun je elkaar namelijk helpen groeien. Daarnaast draagt het geven van constructieve feedback bij aan een gezonde relatie met je collega’s én een fijne werksfeer. Inmiddels weten vele organisaties en congresbureaus hun weg naar ons te vinden voor energieke inspiratiesessies van 20 minuten tot workshops van een halve dag. Gewoon door het jaar heen op kantoor of tijdens speciale evenementen en congressen.

Interactieve workshop of lezing over feedback geven?

Wil je een workshop of lezing over feedback geven aanvragen? Dan is het goed om te weten wat het verschil is tussen een workshop feedback geven en een lezing feedback geven. Een workshop feedback geven is een korte inspiratiesessie, boordevol energie. Een workshop duurt tussen de 20 minuten tot maximaal een halve dag en is geschikt voor groepen tot en met 50 personen. Wil je graag in één keer een grotere groep (van meer dan 50 personen) laten inspireren? Dan komen de trainers van Feedbackgeven.nl graag bij jou op locatie voor een inspirerende lezing.

Ik zoek een training voor mij alleen

Nadine
Account manager

De volgende thema’s zijn het meest gevraagd voor onze interactieve workshops en lezingen bij jou op locatie:


  • Concentratie en focus behouden

    Het behouden van concentratie en focus kan voor kenniswerkers een uitdaging zijn, vooral wanneer er snel en adequaat gereageerd moet worden. Onderbrekingen tijdens het werk of het wisselen tussen taken die aandacht vereisen, kunnen leiden tot een afname van de productiviteit. In deze power workshop leer je de meest effectieve strategieën om hiermee om te gaan en hoe je jouw concentratie en focus kunt optimaliseren.


  • Eén waterdicht time management systeem

    Stel je eens voor dat je een betrouwbaar systeem voor tijdbeheer hebt dat altijd actueel is en waarmee je dagelijks een lege inbox hebt. Dit zou veel rust en ruimte bieden, omdat je dan weet dat je een duidelijk overzicht hebt en de juiste prioriteiten hebt gesteld. Tijdens deze workshop leer je welke elementen onmisbaar zijn voor een doeltreffend timemanagementsysteem en hoe je dit kunt integreren in de software die je dagelijks gebruikt.


  • Overzicht creëren en uitstelgedrag aanpakken

    Het is van groot belang om een gestructureerde aanpak te hanteren en uitstelgedrag te vermijden. Vooral wanneer er sprake is van een enorme hoeveelheid werk en taken zich blijven opstapelen. Het stellen van de juiste prioriteiten en voorkomen dat belangrijke taken tot het laatste moment blijven liggen, is noodzakelijk om tijdsdruk en stress te vermijden. Deze workshop biedt bruikbare handvatten om hiermee om te gaan.


  • Elke dag om 15:00 uur klaar

    Sinds 1999 hebben wij honderden trainingen verzorgd op het gebied van effectiever (samen)werken. Bij het afronden van onze training stellen wij vaak de vraag: “Hoeveel tijd denk je te kunnen besparen met de tips die je vandaag hebt opgedaan?” Het gemiddelde antwoord ligt rond de 2 uur. Tijdens deze dynamische workshop bespreken wij de beste praktijken die het meest relevant zijn voor jullie. Wij creëren samen een programma dat perfect past bij jullie wensen.


  • De basics van snellezen

    Een kenniswerker leest doorgaans met een snelheid van 200 tot 250 woorden per minuut en vat ongeveer 60% van de inhoud. Met behulp van enkele praktische technieken kan de leessnelheid worden verdubbeld zonder in te boeten op begrip van de tekst. Heb je geen zin om een volledige training te volgen? Deze power workshop leert je de basis van de techniek, zodat je deze zelf kunt perfectioneren.


  • Zelfverzekerd overkomen

    Iedereen wil gehoord worden en niet dat anderen over hen heen lopen. Maar we moeten ook opletten dat we niet te dominant en overheersend worden. Dit kan de relatie met anderen beschadigen. In deze power workshop leren deelnemers bewust te zijn van hun gedrag en uitstraling. We bespreken subassertief, assertief en agressief gedrag en hoe deze zich tot elkaar verhouden. Deelnemers leren hoe ze deze verschillende gedragingen kunnen toepassen en inzetten.


  • Persoonlijkheden en gedrag (DISC)

    Mensen zijn niet moeilijk, ze zijn gewoon anders. Dit kan echter wel voor uitdagingen zorgen in de communicatie. Iedere persoon heeft namelijk een unieke persoonlijkheid en gedragsstijl. Hierdoor kunnen we de ander soms verkeerd interpreteren en ontstaat er ruis en miscommunicatie. Met DISC leer je deze verschillen te begrijpen en er effectief op in te spelen. Tijdens de powerworkshop wordt de DISC-theorie op een begrijpelijke manier uitgelegd en toegepast in de praktijk. Daarnaast is het mogelijk om een eigen DISC-analyse te laten maken.


  • Actief luisteren en effectief communiceren

    Bij gesprekken luisteren we vaak maar half en praten we langs elkaar heen, terwijl we het eigenlijk goed bedoelen. Het gevolg hiervan is dat we, of onze gesprekspartner(s), zich niet begrepen voelen en ons doel niet bereiken. Dit is niet zo raar, want ons brein is vaak bezig met analyseren, verwerken en vooruitdenken tijdens het gesprek. We interpreteren informatie, maken aannames en denken alvast na over onze reactie en mogelijke oplossingen. Tijdens deze powerworkshop ontvang je waardevolle inzichten en praktische tips die je helpen om beter te leren luisteren.


  • Situationeel Leiderschap

    Als je verantwoordelijk bent voor het sturen of coachen van mensen om je heen, wil je dat ze op hun best presteren, zelfverzekerd zijn en de juiste ondersteuning krijgen om verder te komen. Maar er is geen universele aanpak die voor iedereen werkt. Soms moet je iemand stap voor stap uitleggen wat er moet gebeuren, terwijl je nauwlettend toezicht houdt om er zeker van te zijn dat het goed gaat. En soms kun je het bijna helemaal loslaten. Wat betekent dit voor jou? Hoe weet je wat de juiste aanpak is om je collega verder te helpen? Wat moet je wel of juist niet doen?


  • Presenteren en overtuigen

    Wil jij leren hoe je ontspannen en overtuigend presenteert en zo jezelf en je boodschap krachtig neerzet? Ben jij geïnteresseerd in technieken om de aandacht van je publiek vast te houden en om te gaan met spanning? In deze power workshop leer je hoe je jouw persoonlijke stijl kunt combineren met verschillende technieken om een boeiende presentatie te geven. Wij helpen jou om jouw presentatietechnieken naar een hoger niveau te tillen en om jouw zelfvertrouwen als spreker te vergroten. Naast technische aspecten besteden wij ook aandacht aan communicatie.


  • Braintraining: power up your memory

    Ons brein is ons belangrijkste instrument en we moeten het goed leren gebruiken. Dit leer je echter niet op school, maar moet je gaandeweg zelf ontdekken. Inmiddels weten we dat ons brein niet goed kan multitasken. Desondanks moeten we vaak tijdens ons werk schakelen, waardoor we minder aandacht hebben voor informatie. We kunnen sommige informatie niet onthouden, terwijl we weten dat deze belangrijk is. Dit is jammer, want met een paar duidelijke inzichten en praktische geheugentechnieken kunnen we veel meer uit ons brein halen. De powerworkshop is niet alleen interessant, maar bevat ook veel oefeningen waarmee je direct je geheugen kunt verbeteren.

Ervaringen van onze cursisten

Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.
Frans Plantagie

De inhoud van de cursus en alle tips hebben me aangenaam verrast. Alle medewerkers verlieten ook echt enthousiast de zaal. Dit is natuurlijk ook mede te danken aan de cursus leider.

9/10
Klantenvertellen
Eric Spaargaren

Het is nuttig om met een communicatietrainingen echte praktijkcases te oefenen. Zo krijg je een goed beeld van jezelf en hoe je dient te acteren in lastige situaties. Humor en plezier maken was daarbij leuk om te ervaren. De trainster Marlies kon de praktijkcases goed toelichten en tot uitvoering brengen, dat was leerzaam.

10/10
Klantenvertellen
Sebastian Sieburgh

De trainer had een vlot verhaal en wist met leuke voorbeelden de aandacht te trekken. Heb een aantal praktische handvatten direct kunnen toepassen.

9/10
Klantenvertellen
Rozita Mirzaie

Heel erg fijn en nuttig training.

10/10
Klantenvertellen
Rene Hefti

Het begon als een “moetje” vanuit het hoofdkantoor en eindigde na via een korte zoektocht met een uitermate zinvolle training bij tijdwinst.com.
De training “Feedback geven” bleek uiteindelijk een heel zinvol moetje en is door de hele groep als erg positief ervaren.
Dank aan Patrick voor de erg geslaagde dag!

10/10
Klantenvertellen
Michel Nijlant

Een training waar ik direct wat aan hebt.

8/10
Klantenvertellen
Andrea Garritzen

Ik heb de training als leerzaam ervaren. De training werd op een hele prettige manier gegeven. De sfeer was dan ook heel goed. Iedereen deed goed mee. Fijne ervaring.

10/10
Klantenvertellen
Aad Frederiks

Veel goede en praktische tips. Op leuke en luchtige manier gebracht.

9/10
Klantenvertellen
Jan Bakker

Een hele leerzame dag gehad, met goede uitleg. Ik heb er veel van op gestoken en zal het ook zeker aanbevelen!

8/10
Klantenvertellen
mari van Laarhoven

Mijn ervaring met Patrick van der Gulik is geweldig. Ik heb de cursus gevolgd via mijn werkgever Baanbrekers Hij leert je op een ontspannen manier met veel humor het een andere manier van over feedback. Omdat de workshop luchtig en leuk is opgezet blijft deze goed in je mind hangen. en nodig de stof je uit om deze zelf toe te gaan passen. Het mooie van deze workshop dat deze voor iedereen toegankelijk is. Er wordt ieder geval over na gepraat.

10/10
Klantenvertellen
An De Ridder

Een zinvolle en vooral toffe dag. Als alle werkdagen zo waren…!

8/10
Klantenvertellen
Cindy Tiemens

De training is door mij positief ontvangen. De oefeningen waren naar aanleiding van voorbeelden uit de praktijk. Lekker praktisch.
Veel dingen wist ik al wel maar het was goed om hier nogmaals bewust mee bezig te zijn. Je staat er versteld van hoeveel is gebaseerd op aannames over en weer!

10/10
Klantenvertellen

Wij zijn geaccrediteerd door

Over Feedbackgeven.nl

Bewezen effect: 6 jaren verkozen tot Beste Opleider van Nederland in de categorie ‘Persoonlijke Effectiviteit’.

Deze website feedbackgeven.nl is een onderdeel van Tijdwinst.com. Tijdwinst.com is ook gespecialiseerd in feedback geven, gesprekstechnieken, assertiviteit, time-management en slimmer werken. Je mag van ons verwachten dat we enthousiast maar óók kritisch zijn over onze eigen trainingen en werkwijze. Door continu te vragen om feedback van onze klanten en deze te gebruiken voor verdere optimalisatie, houden we onze trainingsprogramma’s nu én in de toekomst toonaangevend. We zijn niet voor niets Zes keer uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland. Wij verzorgen praktische cursussen, workshops en lezingen door heel Nederland, België en soms ook (ver) daarbuiten voor onze Engelstalige internationale klanten.

Bekijk ons team

Wij verzorgen workshops feedback geven voor o.a.

Beste opleider

Beste opleider

6 maal verkozen tot “Beste opleider van Nederland”.

Landelijke dekking

Landelijke dekking

Trainingen op diverse locaties in Nederland en België.

100% Tevredenheid

100% Tevredenheid

Garantie: als je het beloofde resultaat niet behaalt, is dit ons risico.

Score: 
9,4

Score: 9,4

In het afgelopen jaar en meer dan 6.000 beoordelingen

+
25 jaar ervaring

+ 25 jaar ervaring

Met onze ruim 25 jaar ervaring zijn wij dé specialisten