Werk je als leidinggevende bij een organisatie? En ben je op zoek naar een workshop feedback geven? Een workshop die een kort maar krachtig interactief programma biedt omtrent feedback geven of een ander onderwerp op het gebied van communicatie? Bekijk dan de inhoud van onze workshops en alle andere mogelijkheden die wij bieden.
Feedback geven en ontvangen is heel belangrijk op de werkvloer. Aan de hand van opbouwende feedback kun je elkaar namelijk helpen groeien. Daarnaast draagt het geven van constructieve feedback bij aan een gezonde relatie met je collega’s én een fijne werksfeer. Inmiddels weten vele organisaties en congresbureaus hun weg naar ons te vinden voor energieke inspiratiesessies van 20 minuten tot workshops van een halve dag. Gewoon door het jaar heen op kantoor of tijdens speciale evenementen en congressen.
Interactieve workshop of lezing over feedback geven?
Wil je een workshop of lezing over feedback geven aanvragen? Dan is het goed om te weten wat het verschil is tussen een workshop feedback geven en een lezing feedback geven. Een workshop feedback geven is een korte inspiratiesessie, boordevol energie. Een workshop duurt tussen de 20 minuten tot maximaal een halve dag en is geschikt voor groepen tot en met 50 personen. Wil je graag in één keer een grotere groep (van meer dan 50 personen) laten inspireren? Dan komen de trainers van Feedbackgeven.nl graag bij jou op locatie voor een inspirerende lezing.
Vrijblijvend een offerte aanvragenIk zoek een training voor mij alleen
Account manager
Deze thema’s worden het meest gevraagd voor onze interactieve workshops en lezingen:
Hoe kun je je medewerkers een frisse boost geven in hun communicatie? Of op welke wijze kun je congresbezoekers verrassen met een actueel thema dat hen op persoonlijk niveau zal aanspreken? Wij helpen je graag op weg met wat inspiratie.
Luisteren – Samenvatten – Doorvragen
Vaak hebben we onze mening al klaar of is ons beeld al gevormd. Dat is jammer want het beïnvloedt niet alleen het gesprek dat erop volgt maar ook de mogelijke uitkomst. Je luistert maar deels, begrijpt elkaar niet volledig en trekt daaruit conclusies. Miscommunicatie gegarandeerd. In deze praktische workshop krijg je praktische inzichten mee waarmee je jouw communicatieve vaardigheden kunt verbeteren met behulp van beproefde methodes.
Effectief communiceren
Je boodschap kan nog zo waar en krachtig zijn: als je hem niet overbrengt dan mist hij elk doel en dat is jammer. Effectief communiceren is een vaardigheid die je aan kunt leren. Zowel het verbale als het non-verbale aspect speelt hierin een belangrijke rol. ‘Wat’ je zegt is namelijk minstens zo belangrijk als ‘hoe’ je het zegt en hoe je jezelf daarbij gedraagt. Tijdens deze praktische workshop ga je er meteen mee aan de slag.
Feedback geven
Feedback geven en ontvangen is een cruciaal onderdeel van je communicatie met anderen en het is van grote invloed op de samenwerking met de mensen om je heen. ‘Hoe’ je de feedback geeft en hoe je die ontvangt is daarom van groot belang. Tijdens deze praktische workshop leer je waar je op moet letten, leer je wat de do’s and don’ts zijn en ontvang je handvatten waarmee je meteen aan de slag kunt.
Situationeel leidinggeven
Mensen aansturen betekent niet alleen dat je vertelt wat ze moeten doen maar ook dat je rekening houdt met hun ervaring en ontwikkeling. Hoe je leiding geeft zegt daarnaast ook veel over jouw mate van taak- en persoonsgerichtheid. In deze praktische workshop krijg je inzicht in de vier basisstijlen van leiderschap en krijg je praktische aanzichten waarmee je jouw team effectiever kunt aansturen.
Coachend leidinggeven
Wanneer je het optimale uit jouw team wilt halen dan moet je ze motiveren en inspireren. Je bent namelijk niet alleen hun leidinggevende: je bent ook hun coach en hun adviseur. Elke persoon heeft echter een andere benadering nodig. Tijdens deze praktische workshop leer je waar je allemaal op moet letten als leidinggevende en krijg je handvatten en inzichten waarmee je meteen aan de slag kunt.
Conflicthantering
Het liefst vermijden we conflicten maar ze zijn nou eenmaal een onderdeel van het leven. Je verschilt van mening en dat gebeurt nou eenmaal. Soms is het goed om de confrontatie aan te gaan, soms juist niet. Wat je wilt voorkomen is dat een onwerkbare situatie ontstaat. Tijdens deze workshop leer je hoe je om kunt gaan met conflictsituaties en hoe je ze in goede banen weet te leiden.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Absoluut beter dan ik verwacht had
“Heel leuk en goed gebracht, goede balans tussen presentatie en opdrachten gezamenlijk doen. Ook goed rekening gehouden met de Corona maatregelen op locatie! Heel fijn! Het materiaal was van goede diepgang maar tegelijk ook toegankelijk. Absoluut beter dan ik verwacht had. “
Open minded training met veel praktische voorbeelden
Super! Niets op aan te merken. Open minded training met veel praktische voorbeelden. Ruimte voor vragen en extra informatie gekregen na de sessie. Net zo tevreden als de eerste keer training. Een 10.
Combinatie theorie- praktijk was verrijkend
Gebruik maken van input vanuit de groep maakte de training zeer waardevol. Combinatie theorie- praktijk was verrijkend. Niveau van de training sloot aan op het hospice-team als groep. Enthousiasme van Patrick werkte aanstekelijk om allen actief te blijven meedoen.”
De dag vloog voorbij
Op ontspannen manier veel geleerd over hoe feedback te geven en te ontvangen. De dag vloog om en niet eenmaal de neiging gehad om naar de tijd te kijken. De trainer creëerde openheid binnen de groep waardoor we binnen korte tijd veel hebben bereikt
Wat een geweldige training!!
Na eerst de (theoretische) bouwstenen te hebben gelegd, werd er vooral veel praktisch gedaan. Veel nieuwe inzichten op een heerlijk ongedwongen manier. Echt een top dag!
Ontzettend goede training
Sluit goed aan op veelvoorkomende worstelingen en biedt gerichte en goed toe te passen oplossingen. Daarnaast was de trainer erg professioneel en hij speelde goed in op de groep. Precies waar ik behoefte aan had!en/of veel met klanten te maken hebt.
Enorm leerzame training, met veel praktische handvatten
Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan en in mijn werk geïmplementeerd. Ook leuk om de diversiteit aan cursisten te zien, was een enorm leuke groep.
Een fantastische trainer
Trainer straalt als een positiviteit kracht. Kan heel goed uitleggen waardoor ik actief was. Er is geen saaie onderwerp. Kan serieus vertellen maar ook humor in.
Een hele fijne training gehad vol bruikbare tips
De trainer vertelde duidelijk en het was makkelijk om de hele dag de concentratie te houden omdat er een goede afwisseling was tussen uitleg/oefeningen/interatie. Een absolute aanrader!
Super praktisch en bruikbaar!
Ik ben heel tevreden over de cursus. Ik heb hele simpele praktische tips gekregen waar ik meteen mee aan de slag kan! Cursus bracht me meer dan ik had verwacht 🙂
Gelijk toepasbare tips
Patrick heeft de training op een erg leuke manier gegeven. De tips en tricks konden gelijk in de praktijk worden toegepast. Wij hadden de cursus over twee ochtenden verdeeld. Dit zorgde ervoor dat je in de middag direct aan de slag kon en de volgende ochtend nog dingen kon vragen. Erg nuttig!
Succesvolle dag met waardevolle inzichten
Het was een erg succesvolle dag waarin ik veel waardevolle inzichten heb verkregen. Deze training brengt veel stof om zowel over na te denken, als op te acteren, met zich mee
Prettige training met praktische handvatten
Op een prettige, respectvolle en passende wijze hebben we vandaag een feedback/communicatie training ontvangen. De groep bestond uit 12 man die bijna allemaal een andere praktijkvraag hadden. De theorie is prettig uitgelegd en gaf al vele antwoorden en handvatten om de vragen te behandelen.
Account manager
Over Feedbackgeven.nl
Bewezen effect: 6 jaren verkozen tot Beste Opleider van Nederland in de categorie ‘Persoonlijke Effectiviteit’.
Deze website feedbackgeven.nl is een onderdeel van Tijdwinst.com. Tijdwinst.com is ook gespecialiseerd in feedback geven, gesprekstechnieken, assertiviteit, time-management en slimmer werken. Je mag van ons verwachten dat we enthousiast maar óók kritisch zijn over onze eigen trainingen en werkwijze. Door continu te vragen om feedback van onze klanten en deze te gebruiken voor verdere optimalisatie, houden we onze trainingsprogramma’s nu én in de toekomst toonaangevend. We zijn niet voor niets drie keer op rij uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland.Wij verzorgen praktische cursussen, workshops en lezingen door heel Nederland, België en soms ook (ver) daarbuiten voor onze Engelstalige internationale klanten.