Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Een fijne dag met duidelijke en inzichtelijke informatie met een goede afwisseling in theorie en oefeningen. Zeer bruikbaar.
Ik heb de feedbacktraining en timemanagementtraining van TIJDwinst gevolgd (gegeven door Patrick). De training werd met veel enthousiasme gegeven en ik heb er heel veel aan gehad. Beide trainingen geven veel praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt en geven je veel eye openers.
Ondanks dat het voor ons op een zaterdag was heb ik hier zeker geen spijt van gekregen om hier aan deel te nemen. Zeer leerzaam, en ik heb hier zeker een boel van geleerd.
Een zeer leerzame dag onder leiding van een enthousiaste en deskundige docent. Theorie werd snel omgezet in direct toepasbare oplossingen en tips.
Ik ben verbaasd over de resultaten die behaald kunnen worden door heel simpele technieken. Training was logisch opgebouwd, de kennis werd heel goed overgebracht door de trainer.
De training was zeer nuttig en degene die de training gaf deed het op een hele prettige manier.
De training was heel praktisch, met veel herkenbare dingen uit de dagelijkse praktijk. Ik liep de training uit met praktische handvatten die ik de dag erop meteen kon toepassen. Heel bruikbaar. Ik vond ook de positieve toon waarop het gebracht werd erg inspirerend.
duidelijke en goed onderbouwde training met hands-on tips en aanmoediging tot structurele verandering
Het was een erg nuttige 1-daagse cursus. Veel geleerd, en nuttige tips die goed toepasbaar zijn voor iedereen. De cursus werd gegeven door een erg enthousiaste cursusleider, die ons de hele dag op een leuke manier geboeid hield
Overzichtelijke training van 1 dag, waarbij alle high lights van gespreksvoering weer even worden aangestipt. Concreet gemaakt, en heel kort geoefend.
Ik wist vooraf niet zo goed wat ik kon verwachten, dus ik ging er blanco in. Maar in een dag zo veel praktische dingen geleerd die ik zeker ga toepassen in de praktijk! (en waar ik ook echt wat aan heb) De trainer was een prettige persoon om les van te krijgen en de locatie was ook goed. Dus niets anders dan een superpositieve ervaring!
Account manager
