Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Een hele leerzame dag gehad, met goede uitleg. Ik heb er veel van op gestoken en zal het ook zeker aanbevelen!
Feedbacktraining gevolgd. Werd een goede dag waar er ontspannen met elkaar in een vertrouwde omgeving werd omgegaan.
De cursus was duidelijke en op de praktijk gericht. Tijdens de training werden diverse handvaten en praktijkvoorbeelden gegeven waar iedereen ook echt wat mee kan.
Mijn ervaring met Patrick van der Gulik is geweldig. Ik heb de cursus gevolgd via mijn werkgever Baanbrekers Hij leert je op een ontspannen manier met veel humor het een andere manier van over feedback. Omdat de workshop luchtig en leuk is opgezet blijft deze goed in je mind hangen. en nodig de stof je uit om deze zelf toe te gaan passen. Het mooie van deze workshop dat deze voor iedereen toegankelijk is. Er wordt ieder geval over na gepraat.
Ik vond het een zeer leerzame cursus waar je echt veel aan hebt. Duidelijke informatie, voldoende tijd voor vragen stellen en punctueel.
Een zeer zinvolle en waardevolle dag waarin de theorie heel duidelijk besproken werd en gelinkt werd met de praktijk. Praktische tips en voorbeelden. Een zeer fijne trainster die goed aanvoelde waar het om draaide in de praktijk bij de cursisten en hier goed op in kon spelen!
Ik heb de training feedback geven van Marlies gevolgd. Marlies is een enthousiaste en open trainster. Met behulp van een power point presentatie heeft ze ons meegenomen in de wereld van Feedback geven. Dit maakte het duidelijk en overzichtelijk. Voor mij persoonlijk kon ik hierdoor de stof ook beter in mij opnemen. Je krijgt beter inzicht in bepaalde aspecten.
Door de humor, bevlogenheid en kundigheid van de opleider is deze training heel erg leuk en waardevol.
Uitstekende trainer, goede opbouw, een training waar je direct praktisch mee aan de slag kunt.
Account manager
