Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Alles was goed georganiseerd voor de training, locatie, de kleine groep deelnemers wat fijn is voor interactie en oefenen met elkaar. De trainster had een fijne afwisseling in de dag met uitleg, oefenen prettig en goed te volgen, ze gaf ruimte voor vragen. Ook de locatie had alles goed geregeld met de lunch etc. De uitleg, tips en eye openers vond ik waardevol en zijn ook direct inzetbaar in mijn werk of privéleven.
Eg leuk en leerzaam om met iedereen te sparren over hoe je een boodschap overbrengt en de “toneelstukjes” tussen laten je ook ervaren hoe je bepaalde situaties beter kan aanpakken.
Was een zeer leerzame training. Met een goeie leraar die met passie vertelde waardoor het geen saaie training was.
Ik ben verbaasd over de resultaten die behaald kunnen worden door heel simpele technieken. Training was logisch opgebouwd, de kennis werd heel goed overgebracht door de trainer.
Account manager
