Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Zeer uitgebreide training met praktijkvoorbeelden die toepasbaar zijn in de organisatie.
Heel veel handige tips en trucs gehoord en gezien van een energieke en deskundige trainer.
Deze cursus heeft mij heel erg geholpen om kritischer naar mezelf te gaan kijken op het gebied van communicatie en welke gedachtes er bij komen. De groepsactiviteiten vond ik erg fijn en passen bij de lessen.
Tijdens de training heb ik veel tips en adviezen gekregen die ik in mijn dagelijkse praktijk goed kan toepassen. Dit zal mij overzicht en tijdswinst opleveren en mijn werk makkelijker maken. Ik vond het fijn dat er veel interactie was tijdens de training en de cursusleider ook voorbeelden gaf uit eigen praktijk.
De cursus was heel goed gebracht, met concrete voorbeelden en acties die we zelf snel kunnen doen om de zaken makkelijker te maken. Ik ben geen enkele keer mijn aandacht verloren. De dag is voorbijgevolgen en ik stond te popelen om alle tips uit te proberen. Ik kan oprecht zeggen dat jullie de titel van “beste opleider van Nederland” met glans verdienen. Dankuwel voor deze waardevolle training.
Alles was goed georganiseerd voor de training, locatie, de kleine groep deelnemers wat fijn is voor interactie en oefenen met elkaar. De trainster had een fijne afwisseling in de dag met uitleg, oefenen prettig en goed te volgen, ze gaf ruimte voor vragen. Ook de locatie had alles goed geregeld met de lunch etc. De uitleg, tips en eye openers vond ik waardevol en zijn ook direct inzetbaar in mijn werk of privéleven.
Ik heb de training gesprekstechnieken gevolgd. De training pakt de kernpunten van een effectieve communicatie heel praktisch op en de kracht van de trainer was dat ze dit heel goed spiegelde aan de vraagstukken van de deelnemers. Echt heel knap. Tijdwinst heeft ook de randvoorwaarden voor een goede training perfect geregeld.
Account manager
