Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Door de humor, bevlogenheid en kundigheid van de opleider is deze training heel erg leuk en waardevol.
Het programma werd goed begeleid met genoeg pauzes. De tutor maakte persoonlijk contact met elke deelnemer, maakte tussentijds mooi samenvattingen van de stof en gaf enorm veel praktische tips (met een goede uitleg om het ook daadwerkelijk te implementeren)
Het was een mooie, leerzame dag. Verschillende leuke mensen ontmoet en een goede trainer. Dank je wel voor de handige tips!
Aangeleerd hoe je kunt metacommuniceren om de inhoud over te brengen en de relatie goed te houden in het lopende proces.
Zelfs bij de herhalingscursus weer veel nieuwe inzichten opgedaan! Ciska is een fijne trainer, sluit gericht aan op de leervragen van deelnemers en kan veel concrete tips geven.
Je gaat je voorbereiden en denkt dat er van alles kan gebeuren, maar in werkelijkheid, zoals altijd, valt het altijd mee. (NIVEA) Super leuke interactie, ging positief naar huis. En zeker een aanrader mocht je nog twijfelen.
Ondanks dat het voor ons op een zaterdag was heb ik hier zeker geen spijt van gekregen om hier aan deel te nemen. Zeer leerzaam, en ik heb hier zeker een boel van geleerd.
Account manager
