Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Dit is mijn tweede Tijdwinst training, wederom als zeer prettig en leerzaam ervaren. Ik heb op mijn werk ook al mensen geënthousiasmeerd.
Overzichtelijke training van 1 dag, waarbij alle high lights van gespreksvoering weer even worden aangestipt. Concreet gemaakt, en heel kort geoefend.
Door de humor, bevlogenheid en kundigheid van de opleider is deze training heel erg leuk en waardevol.
Prettige opleider, fijne en heldere opbouw van de training. Veel praktische aanknopingspunten en tips. Veel aandacht voor onze voorbeelden uit de praktijk
In-house dag voor ons team van 12 personen georganiseerd. Heldere meteen toepasbare informatie. Training zit goed in elkaar en trainers zijn professioneel en weten het zeer goed over te brengen.
Heel veel handige tips en trucs gehoord en gezien van een energieke en deskundige trainer.
Ik heb de training gesprekstechnieken gevolgd. De training pakt de kernpunten van een effectieve communicatie heel praktisch op en de kracht van de trainer was dat ze dit heel goed spiegelde aan de vraagstukken van de deelnemers. Echt heel knap. Tijdwinst heeft ook de randvoorwaarden voor een goede training perfect geregeld.
Account manager
