Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Was een zeer leerzame training. Met een goeie leraar die met passie vertelde waardoor het geen saaie training was.
De training was super leerzaam. Heel fijn om direct wat praktijk voorbeelden en uitleg te krijgen wat direct toepasbaar is. Zeker een aanrader.
De trainer is motiverend, wisselt prettig af in werkvormen en theorie-praktijk. Ik heb er veel goede tips aan over gehouden en ben gemotiveerd om deze direct in praktijk te brengen!
Aangeleerd hoe je kunt metacommuniceren om de inhoud over te brengen en de relatie goed te houden in het lopende proces.
Met een gezonde tegenzin begonnen aan deze training. Ik was bang dat mijn bijzonder werkomstandigheden niet zouden passen in een dergelijke training. Maar het tegendeel bleek waar. Er waren meer dan voldoende tips en handvatten om waardevol te zijn.
Al met al een uitstekende training en zeker geen verloren dag.
Training goed, trainer goed, locatie goed. Dus een welverdiende 8.
Prettige to the point training met nuttige tips wat gelijk bruikbaar is in de praktijk.
Ik heb de feedbacktraining en timemanagementtraining van TIJDwinst gevolgd (gegeven door Patrick). De training werd met veel enthousiasme gegeven en ik heb er heel veel aan gehad. Beide trainingen geven veel praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt en geven je veel eye openers.
Ik heb deze cursus als prettig ervaren. De input was overzichtelijk, praktisch en te volgen. Fijne docent die goed in staat was om een groep te boeien en opbouwend te werken.
Account manager
