Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Een zeer vriendelijke trainer welke in een goede manier de training uitlegt en je betrekt bij de training voordat je het weet is de training al weer voorbij. Tijdens deze training krijg je veel tips en tricks welke je gelijk in de praktijk kan brengen.
Mede door de zeer enthousiaste trainer was het een leerzame en interessante sessie. Fijn om puntsgewijs door de lesstof heen te gaan met tussendoor een leuke opdracht
Een hele leerzame dag gehad, met goede uitleg. Ik heb er veel van op gestoken en zal het ook zeker aanbevelen!
Ik had een geweldige trainer (Patrick vd Gulik) die zoveel enthousiasme voor de training en zijn vak heeft, dat je vanzelf op je stoel gaat stuiteren 🙂
Wat nog veel belangrijker was, is het gevoel van veiligheid dat vanaf het begin van de dag opgebouwd werd. Hierdoor konden mijn medecursisten en ik de oefeningen met zoveel mogelijk inzet uitvoeren, waardoor we het maximale uit de training konden halen.
Tijdwinst is echt een training waar je iets aan hebt.
Zeer leerzaam en er was altijd feedback aanwezen.
Dus ik zeg doen… deze training tijdwinst
De training is door mij positief ontvangen. De oefeningen waren naar aanleiding van voorbeelden uit de praktijk. Lekker praktisch.
Veel dingen wist ik al wel maar het was goed om hier nogmaals bewust mee bezig te zijn. Je staat er versteld van hoeveel is gebaseerd op aannames over en weer!
De training was bijzonder boeiend en wist mijn aandacht van begin tot eind vast te houden. De trainer bracht de stof op een enthousiaste en inspirerende manier over, waardoor leren niet alleen effectief, maar ook erg prettig was.
Wat deze training extra waardevol maakte, was de goede interactie. Er was volop ruimte voor vragen en discussie, waardoor de sessie dynamisch en leerzaam bleef. Daarnaast was duidelijk te merken dat de trainer over zeer veel kennis beschikt en deze op een toegankelijke en begrijpelijke manier wist over te brengen.
Kortom, een training die niet alleen informatief, maar ook motiverend en interactief was. Zeker een aanrader!
Het begon als een “moetje” vanuit het hoofdkantoor en eindigde na via een korte zoektocht met een uitermate zinvolle training bij tijdwinst.com.
De training “Feedback geven” bleek uiteindelijk een heel zinvol moetje en is door de hele groep als erg positief ervaren.
Dank aan Patrick voor de erg geslaagde dag!
Account manager
