Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Heb na vandaag ervaren hoe vlug er aannames worden gedaan, terwijl je eigenlijk je eigen dieper in een persoon zou moeten verdiepen en luisteren, en tevens je eigen best ook wat kwetsbaarder mag openstellen.
De trainer wist tot op het einde van de dag mijn aandacht er bij te houden. Er was veel interactie met het publiek, korte en bondige demo’s. Veel uitleg was concreet en to the point! Een aanrader.
Met een bevlogen en enthousiaste cursusleider heb ik een leuke en leerzame cursusbijeenkomst gehad.
Een hele leerzame dag gehad, met goede uitleg. Ik heb er veel van op gestoken en zal het ook zeker aanbevelen!
In mijn één daagse cursus gespreksvoering, heb ik als jong professional nieuwe inzichten en ontwikkelpunten ingezien. Naast deze aanwinst, heb ik veel theorie gekregen, waarbij de voorbereiding met een schrijfboekje en pen om aantekeningen mee te maken, erg prettig was. Naast het onbeperkt koffie, thee, fris, was er ook een lekkere uitgebreide lunch en rustig de tijd om met je mede cursisten bij te praten en de stof te laten zakken. Er zaten verschillende mensen met uiteenlopende beroepen in de cursus, wat het ook leuk dynamisch maakte en de trainster speelde er goed op in. Ze had de leerdoelen scherp die je aan het begin van de training aangeeft en zo probeert ze bij ieder stukje theorie wat gekoppeld is aan een leerdoel, ook die betreffende cursist uit te dagen binnen die theorie. Deze ervaring heeft voor mij veel betekend voor mijn toekomstige ontwikkeling en loopbaan. Het is zeker een aanrader! Zowel de cursus, als de lunch, als de locatie, als de trainer, was echt super geregeld.
Fijne training gegeven door een sympathieke trainer. Ik heb nieuwe inzichten en tips gekregen voor meer werkplezier. Ik kijk er naar uit hiermee aan de slag te gaan!
Zeer fijne training door een enthousiaste trainer. Heel herkenbare valkuilen worden aangepakt. Handige en praktische tips ontvangen om dit makkelijk en snel aan te pakken. Waardevolle training!
Ik heb de training feedback geven van Marlies gevolgd. Marlies is een enthousiaste en open trainster. Met behulp van een power point presentatie heeft ze ons meegenomen in de wereld van Feedback geven. Dit maakte het duidelijk en overzichtelijk. Voor mij persoonlijk kon ik hierdoor de stof ook beter in mij opnemen. Je krijgt beter inzicht in bepaalde aspecten.
Met een gezonde tegenzin begonnen aan deze training. Ik was bang dat mijn bijzonder werkomstandigheden niet zouden passen in een dergelijke training. Maar het tegendeel bleek waar. Er waren meer dan voldoende tips en handvatten om waardevol te zijn.
Al met al een uitstekende training en zeker geen verloren dag.
Training goed, trainer goed, locatie goed. Dus een welverdiende 8.
Account manager
