Werk je als leidinggevende bij een organisatie? En ben je op zoek naar een workshop feedback geven? Een workshop die een kort maar krachtig interactief programma biedt omtrent feedback geven of een ander onderwerp op het gebied van communicatie? Bekijk dan de inhoud van onze workshops en alle andere mogelijkheden die wij bieden.

Feedback geven en ontvangen is heel belangrijk op de werkvloer. Aan de hand van opbouwende feedback kun je elkaar namelijk helpen groeien. Daarnaast draagt het geven van constructieve feedback bij aan een gezonde relatie met je collega’s én een fijne werksfeer. Inmiddels weten vele organisaties en congresbureaus hun weg naar ons te vinden voor energieke inspiratiesessies van 20 minuten tot workshops van een halve dag. Gewoon door het jaar heen op kantoor of tijdens speciale evenementen en congressen.

Interactieve workshop of lezing over feedback geven?

Wil je een workshop of lezing over feedback geven aanvragen? Dan is het goed om te weten wat het verschil is tussen een workshop feedback geven en een lezing feedback geven. Een workshop feedback geven is een korte inspiratiesessie, boordevol energie. Een workshop duurt tussen de 20 minuten tot maximaal een halve dag en is geschikt voor groepen tot en met 50 personen. Wil je graag in één keer een grotere groep (van meer dan 50 personen) laten inspireren? Dan komen de trainers van Feedbackgeven.nl graag bij jou op locatie voor een inspirerende lezing.

Ik zoek een training voor mij alleen

Nadine
Sales manager

De volgende thema’s zijn het meest gevraagd voor onze interactieve workshops en lezingen bij jou op locatie:


  • Concentratie en focus behouden

    Het behouden van concentratie en focus kan voor kenniswerkers een uitdaging zijn, vooral wanneer er snel en adequaat gereageerd moet worden. Onderbrekingen tijdens het werk of het wisselen tussen taken die aandacht vereisen, kunnen leiden tot een afname van de productiviteit. In deze power workshop leer je de meest effectieve strategieën om hiermee om te gaan en hoe je jouw concentratie en focus kunt optimaliseren.


  • Eén waterdicht time management systeem

    Stel je eens voor dat je een betrouwbaar systeem voor tijdbeheer hebt dat altijd actueel is en waarmee je dagelijks een lege inbox hebt. Dit zou veel rust en ruimte bieden, omdat je dan weet dat je een duidelijk overzicht hebt en de juiste prioriteiten hebt gesteld. Tijdens deze workshop leer je welke elementen onmisbaar zijn voor een doeltreffend timemanagementsysteem en hoe je dit kunt integreren in de software die je dagelijks gebruikt.


  • Overzicht creëren en uitstelgedrag aanpakken

    Het is van groot belang om een gestructureerde aanpak te hanteren en uitstelgedrag te vermijden. Vooral wanneer er sprake is van een enorme hoeveelheid werk en taken zich blijven opstapelen. Het stellen van de juiste prioriteiten en voorkomen dat belangrijke taken tot het laatste moment blijven liggen, is noodzakelijk om tijdsdruk en stress te vermijden. Deze workshop biedt bruikbare handvatten om hiermee om te gaan.


  • Elke dag om 15:00 uur klaar

    Sinds 1999 hebben wij honderden trainingen verzorgd op het gebied van effectiever (samen)werken. Bij het afronden van onze training stellen wij vaak de vraag: “Hoeveel tijd denk je te kunnen besparen met de tips die je vandaag hebt opgedaan?” Het gemiddelde antwoord ligt rond de 2 uur. Tijdens deze dynamische workshop bespreken wij de beste praktijken die het meest relevant zijn voor jullie. Wij creëren samen een programma dat perfect past bij jullie wensen.


  • De basics van snellezen

    Een kenniswerker leest doorgaans met een snelheid van 200 tot 250 woorden per minuut en vat ongeveer 60% van de inhoud. Met behulp van enkele praktische technieken kan de leessnelheid worden verdubbeld zonder in te boeten op begrip van de tekst. Heb je geen zin om een volledige training te volgen? Deze power workshop leert je de basis van de techniek, zodat je deze zelf kunt perfectioneren.


  • Zelfverzekerd overkomen

    Iedereen wil gehoord worden en niet dat anderen over hen heen lopen. Maar we moeten ook opletten dat we niet te dominant en overheersend worden. Dit kan de relatie met anderen beschadigen. In deze power workshop leren deelnemers bewust te zijn van hun gedrag en uitstraling. We bespreken subassertief, assertief en agressief gedrag en hoe deze zich tot elkaar verhouden. Deelnemers leren hoe ze deze verschillende gedragingen kunnen toepassen en inzetten.


  • Persoonlijkheden en gedrag (DISC)

    Mensen zijn niet moeilijk, ze zijn gewoon anders. Dit kan echter wel voor uitdagingen zorgen in de communicatie. Iedere persoon heeft namelijk een unieke persoonlijkheid en gedragsstijl. Hierdoor kunnen we de ander soms verkeerd interpreteren en ontstaat er ruis en miscommunicatie. Met DISC leer je deze verschillen te begrijpen en er effectief op in te spelen. Tijdens de powerworkshop wordt de DISC-theorie op een begrijpelijke manier uitgelegd en toegepast in de praktijk. Daarnaast is het mogelijk om een eigen DISC-analyse te laten maken.


  • Actief luisteren en effectief communiceren

    Bij gesprekken luisteren we vaak maar half en praten we langs elkaar heen, terwijl we het eigenlijk goed bedoelen. Het gevolg hiervan is dat we, of onze gesprekspartner(s), zich niet begrepen voelen en ons doel niet bereiken. Dit is niet zo raar, want ons brein is vaak bezig met analyseren, verwerken en vooruitdenken tijdens het gesprek. We interpreteren informatie, maken aannames en denken alvast na over onze reactie en mogelijke oplossingen. Tijdens deze powerworkshop ontvang je waardevolle inzichten en praktische tips die je helpen om beter te leren luisteren.


  • Situationeel Leiderschap

    Als je verantwoordelijk bent voor het sturen of coachen van mensen om je heen, wil je dat ze op hun best presteren, zelfverzekerd zijn en de juiste ondersteuning krijgen om verder te komen. Maar er is geen universele aanpak die voor iedereen werkt. Soms moet je iemand stap voor stap uitleggen wat er moet gebeuren, terwijl je nauwlettend toezicht houdt om er zeker van te zijn dat het goed gaat. En soms kun je het bijna helemaal loslaten. Wat betekent dit voor jou? Hoe weet je wat de juiste aanpak is om je collega verder te helpen? Wat moet je wel of juist niet doen?


  • Presenteren en overtuigen

    Wil jij leren hoe je ontspannen en overtuigend presenteert en zo jezelf en je boodschap krachtig neerzet? Ben jij geïnteresseerd in technieken om de aandacht van je publiek vast te houden en om te gaan met spanning? In deze power workshop leer je hoe je jouw persoonlijke stijl kunt combineren met verschillende technieken om een boeiende presentatie te geven. Wij helpen jou om jouw presentatietechnieken naar een hoger niveau te tillen en om jouw zelfvertrouwen als spreker te vergroten. Naast technische aspecten besteden wij ook aandacht aan communicatie.


  • Braintraining: power up your memory

    Ons brein is ons belangrijkste instrument en we moeten het goed leren gebruiken. Dit leer je echter niet op school, maar moet je gaandeweg zelf ontdekken. Inmiddels weten we dat ons brein niet goed kan multitasken. Desondanks moeten we vaak tijdens ons werk schakelen, waardoor we minder aandacht hebben voor informatie. We kunnen sommige informatie niet onthouden, terwijl we weten dat deze belangrijk is. Dit is jammer, want met een paar duidelijke inzichten en praktische geheugentechnieken kunnen we veel meer uit ons brein halen. De powerworkshop is niet alleen interessant, maar bevat ook veel oefeningen waarmee je direct je geheugen kunt verbeteren.

Ervaringen van onze cursisten

Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.
Peter de Clerck

Zeer interessante training.

10/10
Klantenvertellen
Helena Hrkac

Ik heb veel geleerd en ook heel veel aanvulling op wat ik al deed. Los daarvan was de training ook erg leuk om te volgen.

10/10
Klantenvertellen
Sebastiaan Legemaat

Het programma werd goed begeleid met genoeg pauzes. De tutor maakte persoonlijk contact met elke deelnemer, maakte tussentijds mooi samenvattingen van de stof en gaf enorm veel praktische tips (met een goede uitleg om het ook daadwerkelijk te implementeren)

10/10
Klantenvertellen
Patricia Jongen

Leuke interactieve training die op een duidelijke manier gegeven wordt.
Ik heb er zeker een aantal goede ideeën opgedaan.

10/10
Klantenvertellen
Hans Verweij

Nuttige tips, maar vooral bewustwording!

8/10
Klantenvertellen
De Vries

Door de humor, bevlogenheid en kundigheid van de opleider is deze training heel erg leuk en waardevol.

9/10
Klantenvertellen
Bonnie Eggen

Ik heb zeer goede ervaringen met Tijdwinst.com; enerzijds als cursusdeelnemer, anderzijds als samenwerkingspartner om trainingen voor onze medewerkers te organiseren. Inhoudelijk sterk, goede en duidelijke instructies vooraf en achteraf, hand-outs die beschikbaar gesteld worden en tutorials om het een en ander nogmaals te bekijken. Ook is de mogelijkheid om een training (bijna) kosteloos nogmaals te volgen erg prettig.

10/10
Klantenvertellen
Anda reniers

De training deden we met collega’s waardoor het gezellig en leerzaam is. De situaties die worden besproken zijn daardoor ook herkenbaar. De trainer vond ik vakkundig.

10/10
Klantenvertellen
Jaap Voermans

Interessante Cursus.

Met goede afwisseling tussen praktijk theorie.

8/10
Klantenvertellen
Sandra Boumans

Een training met héél veel tips die je meteen in de praktijk kan brengen!

10/10
Klantenvertellen
Andrea Garritzen

Ik heb de training als leerzaam ervaren. De training werd op een hele prettige manier gegeven. De sfeer was dan ook heel goed. Iedereen deed goed mee. Fijne ervaring.

10/10
Klantenvertellen
Menno de Kok

Belangrijke theorie dat vertaald word naar waardevolle praktijk voorbeelden en use cases. Daarnaast kregen we veel handige tools aangerijkt incl. voorbeelden. Ik zal deze training zeker aan al mijn collega’s en vrienden aanrader!

10/10
Klantenvertellen

Wij zijn geaccrediteerd door

Over Feedbackgeven.nl

Bewezen effect: 6 jaren verkozen tot Beste Opleider van Nederland in de categorie ‘Persoonlijke Effectiviteit’.

Deze website feedbackgeven.nl is een onderdeel van Tijdwinst.com. Tijdwinst.com is ook gespecialiseerd in feedback geven, gesprekstechnieken, assertiviteit, time-management en slimmer werken. Je mag van ons verwachten dat we enthousiast maar óók kritisch zijn over onze eigen trainingen en werkwijze. Door continu te vragen om feedback van onze klanten en deze te gebruiken voor verdere optimalisatie, houden we onze trainingsprogramma’s nu én in de toekomst toonaangevend. We zijn niet voor niets Zes keer uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland. Wij verzorgen praktische cursussen, workshops en lezingen door heel Nederland, België en soms ook (ver) daarbuiten voor onze Engelstalige internationale klanten.

Bekijk ons team


Wij verzorgen workshops feedback geven voor o.a.

Beste opleider

Beste opleider

6 maal verkozen tot “Beste opleider van Nederland”.

Landelijke dekking

Landelijke dekking

Trainingen op diverse locaties in Nederland en België.

100% Tevredenheid

100% Tevredenheid

Garantie: als je het beloofde resultaat niet behaalt, is dit ons risico.

Score: 
9,4

Score: 9,4

In het afgelopen jaar en meer dan 6.000 beoordelingen

+
25 jaar ervaring

+ 25 jaar ervaring

Met onze ruim 25 jaar ervaring zijn wij dé specialisten