de ONDERNEMER: ‘Personeelstekorten? Bedrijven moeten leren slimmer te organiseren’
de ONDERNEMER: ‘Personeelstekorten? Bedrijven moeten leren slimmer te organiseren’
Feedback geven blijft spannend en vaak ook ongemakkelijk. Want hoe zorg je ervoor dat je eerlijk bent en de boodschap écht overkomt, zonder dat de ander zich aangevallen voelt en in de verdediging schiet? Een feedback model kan je helpen duidelijke, respectvolle en vooral effectieve feedback te geven.
Lees verderJe wilt iemand aanspreken op zijn of haar gedrag of werk, maar je ziet er als een berg tegenop. Negatieve feedback geven is spannend. Je wilt eerlijk zijn, maar niet bot. Je wilt dat de ander er iets van leert, maar zich niet gekwetst voelt of boos wegloopt. Kortom: je wilt iets zeggen wat misschien pijn doet, zonder dat het […]
Lees verderKlagen is makkelijk. Het is zelfs ontzettend natuurlijk. Bijna logisch dat we het allemaal doen (ja, jij ook). Maar een klaagcultuur op het werk – waarin klagen een gewoonte is en een constante negatieve sfeer creëert – dat willen we niet. Voorkom het, niet door te stoppen met klagen, maar het iets anders aan te pakken. We delen welke 3 […]
Lees verder7 maal verkozen tot “Beste opleider van Nederland”.
Trainingen op diverse locaties in Nederland en België.
Garantie: als je het beloofde resultaat niet behaalt, is dit ons risico.
In het afgelopen jaar en meer dan 6.000 beoordelingen
Met onze ruim 25 jaar ervaring zijn wij dé specialisten