De Ondernemer: Weg met de werkstress
De Ondernemer: Weg met de werkstress
Op emoties tonen ligt vaak een taboe. “Huilen doe je niet op het werk” en “Boos zijn is ongepast”, wordt vaak gedacht. Onterecht? Soms wel! Het kan feedback juist ten goede komen als je je gevoelens uit, zowel bij het geven als ontvangen van feedback. Als je het uiten van emoties maar op de juiste manier en op het juiste […]
Lees verderHet is vast niet één van je favoriete bezigheden: feedback geven. Je weet niet goed wat je moet zeggen en bent bang dat de ontvanger zich aangevallen voelt. Of je hebt het idee dat je boodschap nooit goed uit de verf komt. Maar waarom dan? Dat komt vast doordat feedback geven niet is wat je denkt! We helpen 4 misverstanden […]
Lees verderHelp! Een collega vraagt je om feedback. Hartstikke fijn. Maar dan komt de volgende uitdaging: hoe kun je je mening geven, ook als die negatief is? Hoe laat je eerlijk weten wat je vindt zonder dat de ander daarna gekrenkt in een hoekje duikt? Met deze 3 stappen pak je dat goed aan.
Lees verder6 maal verkozen tot “Beste opleider van Nederland”.
Trainingen op diverse locaties in Nederland en België.
Garantie: als je het beloofde resultaat niet behaalt, is dit ons risico.
In het afgelopen jaar en meer dan 6.000 beoordelingen
Met onze ruim 25 jaar ervaring zijn wij dé specialisten