Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.De interactieve cursus zorgde voor een fijne sfeer waarin je kon zien dat elke collega enthousiast mee bleef doen én wat zorgde voor motivatie om ook daadwerkelijk met de punten aan de slag te gaan.
Ik heb de training feedback geven van Marlies gevolgd. Marlies is een enthousiaste en open trainster. Met behulp van een power point presentatie heeft ze ons meegenomen in de wereld van Feedback geven. Dit maakte het duidelijk en overzichtelijk. Voor mij persoonlijk kon ik hierdoor de stof ook beter in mij opnemen. Je krijgt beter inzicht in bepaalde aspecten.
Alles was goed georganiseerd voor de training, locatie, de kleine groep deelnemers wat fijn is voor interactie en oefenen met elkaar. De trainster had een fijne afwisseling in de dag met uitleg, oefenen prettig en goed te volgen, ze gaf ruimte voor vragen. Ook de locatie had alles goed geregeld met de lunch etc. De uitleg, tips en eye openers vond ik waardevol en zijn ook direct inzetbaar in mijn werk of privéleven.
De inhoud van de cursus en alle tips hebben me aangenaam verrast. Alle medewerkers verlieten ook echt enthousiast de zaal. Dit is natuurlijk ook mede te danken aan de cursus leider.
Je kunt meteen de dag erna aan de slag met alle handige tips en tools. Voor de training was ik sceptisch maar er zitten handige bruikbare tips in!
De training was zeer nuttig en degene die de training gaf deed het op een hele prettige manier.
Het was een mooie, leerzame dag. Verschillende leuke mensen ontmoet en een goede trainer. Dank je wel voor de handige tips!
Account manager
