Ben je werkzaam in de zorg en ben je op zoek naar een cursus feedback geven die specifiek gericht is op zorgmedewerkers? Volg dan alleen of samen met je collega’s onze 1-daagse cursus feedback geven waarin je allerlei praktische tips en handvatten krijgt aangereikt om te kunnen omgaan met feedback in de zorg.

Het belang van effectief feedback geven in de zorg

Op een positieve manier feedback geven en ontvangen is van groot belang binnen werkrelaties in de zorg. Bijna 44 procent van de werknemers in de zorg ervaart een hoge tot zeer hoge werkdruk. Het is daarom belangrijk om elkaar aan te kunnen spreken op processen die niet goed verlopen, zodat er geen tijd verspild wordt door gebrekkige communicatie. Want het belangrijkste in de zorg is nog steeds: tijd en aandacht hebben voor je cliënten. Een cursus feedback geven kan ervoor zorgen dat iedereen durft te benoemen wat er speelt en dat er op een constructieve manier gereageerd wordt op kritiek. Een respectvolle en goede samenwerking in het team is het resultaat.

Positieve en negatieve feedback geven en ontvangen

Vind je het moeilijk om collega’s aan te spreken op ongewenst gedrag of missen je complimenten impact? Of vind je het juist zelf lastig om niet meteen in de verdediging te schieten wanneer je kritiek krijgt? Kortom, ben je op zoek naar tips voor feedback geven en ontvangen? De cursus feedback geven geeft jou praktische handvatten om zowel positieve als negatieve kritiek te geven. In kleine groepen van maximaal 12 deelnemers brengen wij je volledig op de hoogte van alle actuele methodes en invalshoeken op het gebied van duidelijk feedback geven. Naast de theorie ga je aan de slag met praktische, herkenbare oefeningen, zodat je het geleerde meteen kunt toepassen in de dagelijkse praktijk. Beter omgaan met feedback in de zorg maakt dat een samenwerking een stuk prettiger verloopt.

In-company offerte aanvragen

Aankomende cursus data

Zet nu de eerste stap voor meer rust en geluk
6
Mar

Utrecht
09:00 - 16:00
Bijna vol

Bijna vol
11
Apr

Amsterdam
09:00 - 16:00
Beschikbaar

Meer info
16
May

Zwolle
09:00 - 16:00
Beschikbaar

Meer info
27
Jun

Utrecht
09:00 - 16:00
Beschikbaar

Meer info
4
Sep

Utrecht
09:00 - 16:00
Beschikbaar

Meer info

Meld je aan en leer effectief feedback geven

Wil je – samen met je collega’s – leren omgaan met kritiek? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan voor een in-company cursus bij jou op de zorglocatie. Wil je liever individueel een cursus effectief feedback geven volgen? Schrijf je dan in voor onze 1-daagse open feedback trainingen bij jou in de buurt.

In-company offerte aanvragen


Wij zijn geaccrediteerd door

Ervaringen van onze cursisten

Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.
Sonja Regemortels

De cursus was heel goed gebracht, met concrete voorbeelden en acties die we zelf snel kunnen doen om de zaken makkelijker te maken. Ik ben geen enkele keer mijn aandacht verloren. De dag is voorbijgevolgen en ik stond te popelen om alle tips uit te proberen. Ik kan oprecht zeggen dat jullie de titel van “beste opleider van Nederland” met glans verdienen. Dankuwel voor deze waardevolle training.

10/10
Klantenvertellen
Mark Van den Berg

Een zeer vriendelijke trainer welke in een goede manier de training uitlegt en je betrekt bij de training voordat je het weet is de training al weer voorbij. Tijdens deze training krijg je veel tips en tricks welke je gelijk in de praktijk kan brengen.

10/10
Klantenvertellen
Jenneke Klunder

Ik had een geweldige trainer (Patrick vd Gulik) die zoveel enthousiasme voor de training en zijn vak heeft, dat je vanzelf op je stoel gaat stuiteren 🙂

Wat nog veel belangrijker was, is het gevoel van veiligheid dat vanaf het begin van de dag opgebouwd werd. Hierdoor konden mijn medecursisten en ik de oefeningen met zoveel mogelijk inzet uitvoeren, waardoor we het maximale uit de training konden halen.

10/10
Klantenvertellen
Michel Nijlant

Een training waar ik direct wat aan hebt.

8/10
Klantenvertellen
Monique Lemaire

De hele dag door blijft het boeien. Uitstekende trainer die alles goed uitlegt met een plezierige stem waardoor de aandacht tijdens de training blijft.

9/10
Klantenvertellen
Susanne

Ik heb de feedbacktraining en timemanagementtraining van TIJDwinst gevolgd (gegeven door Patrick). De training werd met veel enthousiasme gegeven en ik heb er heel veel aan gehad. Beide trainingen geven veel praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt en geven je veel eye openers.

10/10
Klantenvertellen

Wij verzorgen cursussen voor o.a.

Beste opleider

Beste opleider

6 maal verkozen tot “Beste opleider van Nederland”.

Landelijke dekking

Landelijke dekking

Trainingen op diverse locaties in Nederland en België.

100% Tevredenheid

100% Tevredenheid

Garantie: als je het beloofde resultaat niet behaalt, is dit ons risico.

Score: 
9,4

Score: 9,4

In het afgelopen jaar en meer dan 6.000 beoordelingen

+
25 jaar ervaring

+ 25 jaar ervaring

Met onze ruim 25 jaar ervaring zijn wij dé specialisten