Niemand vindt het makkelijk om kritiek te krijgen. En laten we eerlijk zijn: het geven ervan is ook niet altijd een feestje. Toch is het broodnodig. Feedback is de snelste weg naar groei, mits je het goed aanpakt. Te direct en je riskeert een conflict, te zacht en je boodschap komt niet over. Maar als je het op de juiste […]
Lees verderWe doen het allemaal, vaak zonder dat we het merken: aannames maken. In een enkele seconde trekken we conclusies over anderen, situaties en zelfs onszelf, zonder dat we zeker weten of ze kloppen. Soms is dat handig, maar vaker nog zitten deze aannames ons in de weg. Ze zijn de aanleiding voor misverstanden, frustraties en gemiste kansen. In dit artikel […]
Lees verderJe ziet iets dat niet klopt. Iemand in je team levert half werk, je collega onderbreekt je standaard in meetings of een stagiair maakt steeds dezelfde fout. Je weet dat je er iets van moet zeggen. Maar hoe? Je wilt geen ruzie of ongemakkelijk gesprek. En al helemaal geen defensief “zo ben ik nu eenmaal”-reactie horen. Constructieve feedback geven is […]
Lees verder7 maal verkozen tot “Beste opleider van Nederland”.
Trainingen op diverse locaties in Nederland en België.
Garantie: als je het beloofde resultaat niet behaalt, is dit ons risico.
In het afgelopen jaar en meer dan 6.000 beoordelingen
Met onze ruim 25 jaar ervaring zijn wij dé specialisten