Wil jij op een hands-on manier leren feedback geven en ontvangen volgens de laatste nieuwe inzichten?
Een grote groep drukbezette personen was je al voor. Volg ook de 1-daagse feedback training in Amsterdam. In de cursus feedback geven brengen wij je helemaal op de hoogte van de laatste technieken en updates rondom feedback geven. Onze trainingen zijn praktisch opgezet, wat betekent dat je alles wat je leert direct kunt toepassen binnen jouw werkzaamheden.
Herken je jezelf in de onderstaande punten? Dan is een feedback training iets voor jou:
Goed luisteren
Je merkt dat je niet altijd even goed luistert, of je mening vooraf al gevormd hebt.
Duidelijk communiceren
Nauwkeurig en adequaat jouw gevoelens en ervaringen benoemen.
Complimenten geven
Begrijpen dat er meer komt kijken bij een compliment dan alleen een schouderklopje.
Beïnvloeden
Een beeld krijgen van wat de ander motiveert, zodat je tot een opbouwende oplossing kunt komen.
Advies geven
Anderen passend advies geven, op een wijze die aansluit bij hun ontwikkeling en ervaring.
Aanspreken
Het als lastig ervaren om anderen te benaderen over ongewenst gedrag.
Omgaan met weerstand
Lastig om kunnen gaan met weerstand, je vindt dat jouw boodschap niet doorkomt.
Grenzen
Helder zijn over gedrag dat je als onacceptabel ervaart en duidelijk je grenzen aangeven.
Relaties
Contact hebben op een manier waarop goede onderlinge relaties behouden blijven.
Feedback ontvangen
De ambitie om toegankelijk te zijn voor anderen om je heen en de behoefte om te leren van de feedback die je krijgt.
Sales manager
Aankomende cursus data
Zet nu de eerste stap voor meer rust en gelukDit levert de 1-daagse feedback training in Amsterdam jou op:
Duidelijk overkomen
Je opereert met duidelijkheid en zelfverzekerdheid in een gesprek, presentatie of vergadering. Je weet duidelijk hoe jouw aanwezigheid overkomt op anderen.
Prettiger samenwerken
Omdat jij beter benaderbaar bent en helderder communiceert, kunnen anderen beter inschatten waar ze aan toe zijn. Dit komt samenwerkingen ten goede.
Zelfverzekerd zijn
Je bent zekerder van jezelf wanneer je feedback moet geven of ontvangen, je weet jouw mening en ervaringen adequaat te benoemen.
Communicatie op niveau
Jouw communicatie gaat een niveau omhoog, doordat je jezelf duidelijker, toegankelijker en opbouwender opstelt tegenover anderen.
Minder stress ervaren
je ervaart een stuk minder druk en stress, omdat je duidelijker kunt aangeven wat jij (niet) wilt.
Weerbaarheid vergroten
Je verwelkomt de feedback van je collega’s en bent in staat om deze te verwerken en tot een passende oplossing te komen.
Betere feedback
Je weet hoe je de regels rondom het geven van feedback in jouw werkveld toepast, waardoor anderen graag een gesprek met jou voeren.
Bewust worden
Je weet rekening te houden met de manier waarop jij (niet altijd even goed) naar anderen luistert en hoe jouw eigen kaders van invloed zijn op jouw beeldvorming.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Over Feedbackgeven.nl
6 jaren verkozen tot Beste Opleider van Nederland in de categorie ‘Persoonlijke Effectiviteit’
Deze website Feedbackgeven.nl is een onderdeel van Tijdwinst.com. Tijdwinst.com is ook gespecialiseerd in snellezen, gesprekstechnieken, assertiviteit, time-management, snellezen en slimmer werken. Je mag van ons verwachten dat we enthousiast maar óók kritisch zijn over onze eigen trainingen en werkwijze. Door continu te vragen om feedback van onze klanten en deze te gebruiken voor verdere optimalisatie, houden we onze feedback opleidingen nu én in de toekomst toonaangevend. De feedback die we ontvangen van onze deelnemers is van ongekende waarde voor ons. Hiermee kunnen we onze trainingen feedback geven namelijk blijven ontwikkelen en optimaliseren. Op deze manier kunnen we je de beste trainingen blijven aanbieden, ook in de toekomst. We zijn niet voor niets vier keer op rij uitgeroepen tot Beste Opleider van Nederland. Wij verzorgen praktische cursussen, workshops en lezingen door heel Nederland, België en soms ook (ver) daarbuiten voor onze Engelstalige internationale klanten.
Na afloop van onze trainingen vragen wij alle cursisten om een review achter te laten op o.a. Klantenvertellen.nl. Wij zijn er ontzettend trots op dat onze klanten zo enthousiast over onze training en onze trainers blijken te zijn.