Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Veel nuttige tips en het zet je aan het denken. Geeft veel inzicht in jouw manier van werken en hoe het ook kan, maar zonder vingerwijzingen. Lekker tempo in de workshop.
Het was een leerzame dag waar ik veel aan heb gehad. De trainer heeft deze dag op leuke manier ingedeeld zodat de groep het ook heel leuk vond.
Duidelijke cursus met rustig en eenvoudig uitgelegde stappen en voldoende praktijkvoorbeelden en hands on laten zien hoe dingen beter moeten.
Een hele fijne en praktische training, gegeven door een net zo fijne trainer. De sfeer is goed, het materiaal sluit aan bij de praktijk en er is ruimte voor verdieping.
Ik kwam zonder verwachtingen en ging zeer tevreden naar huis met nieuwe en opgeschudde kennis
Het is nuttig om met een communicatietrainingen echte praktijkcases te oefenen. Zo krijg je een goed beeld van jezelf en hoe je dient te acteren in lastige situaties. Humor en plezier maken was daarbij leuk om te ervaren. De trainster Marlies kon de praktijkcases goed toelichten en tot uitvoering brengen, dat was leerzaam.
Een zeer zinvolle en waardevolle dag waarin de theorie heel duidelijk besproken werd en gelinkt werd met de praktijk. Praktische tips en voorbeelden. Een zeer fijne trainster die goed aanvoelde waar het om draaide in de praktijk bij de cursisten en hier goed op in kon spelen!

