Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik heb de training als leerzaam ervaren. De training werd op een hele prettige manier gegeven. De sfeer was dan ook heel goed. Iedereen deed goed mee. Fijne ervaring.
Heel veel handige tips en trucs gehoord en gezien van een energieke en deskundige trainer.
Fijn om na een aantal onderwerpen stil te staan met welke tip je als eerste aan de slag gaat.
De trainster (tevens acteur) heeft ons stap voor stap meegenomen door alle fases van een gesprek. Dit ging gepaard met veel interactie, oefeningen en persoonlijke tips.
Leerzame training met veel tips, ook technische, die je direct in de praktijk kan brengen.
Een leuke dag met een fijne groep mensen en een fijne trainer.
Praktijkgericht heel prettig. De trainer laat je bewust worden van je eigen gedrag, blinde vlekken etc.
In mijn één daagse cursus gespreksvoering, heb ik als jong professional nieuwe inzichten en ontwikkelpunten ingezien. Naast deze aanwinst, heb ik veel theorie gekregen, waarbij de voorbereiding met een schrijfboekje en pen om aantekeningen mee te maken, erg prettig was. Naast het onbeperkt koffie, thee, fris, was er ook een lekkere uitgebreide lunch en rustig de tijd om met je mede cursisten bij te praten en de stof te laten zakken. Er zaten verschillende mensen met uiteenlopende beroepen in de cursus, wat het ook leuk dynamisch maakte en de trainster speelde er goed op in. Ze had de leerdoelen scherp die je aan het begin van de training aangeeft en zo probeert ze bij ieder stukje theorie wat gekoppeld is aan een leerdoel, ook die betreffende cursist uit te dagen binnen die theorie. Deze ervaring heeft voor mij veel betekend voor mijn toekomstige ontwikkeling en loopbaan. Het is zeker een aanrader! Zowel de cursus, als de lunch, als de locatie, als de trainer, was echt super geregeld.
duidelijke en goed onderbouwde training met hands-on tips en aanmoediging tot structurele verandering
Interessante training. zeer leerzaam. Wordt ook goed gegeven, Hoop info in één dag maar genoeg pauze om te verwerken. De dag vloog voorbij. Ben gemotiveerd om actie te ondernemen!
Tijdens de cursus is er veel ruimte voor de praktijk, wat maakt dat tips toepasbaar voelen.
Ciska is er gedreven en flexibel.
Een hele fijne cursus.

