Dankjewel voor je inschrijving!
Via e-mail sturen we je een bevestiging van je inschrijving.
Heb je ondertussen nog vragen of wil je voorafgaand aan de training iets bespreken dan aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Leerzame training met veel tips, ook technische, die je direct in de praktijk kan brengen.
In-house dag voor ons team van 12 personen georganiseerd. Heldere meteen toepasbare informatie. Training zit goed in elkaar en trainers zijn professioneel en weten het zeer goed over te brengen.
Ondanks dat het voor ons op een zaterdag was heb ik hier zeker geen spijt van gekregen om hier aan deel te nemen. Zeer leerzaam, en ik heb hier zeker een boel van geleerd.
Prima cursus en veel geleerd hopen dat we het in de praktijk positief kunnen uitvoeren en natuurlijk ook volhouden.
Het was een erg nuttige 1-daagse cursus. Veel geleerd, en nuttige tips die goed toepasbaar zijn voor iedereen. De cursus werd gegeven door een erg enthousiaste cursusleider, die ons de hele dag op een leuke manier geboeid hield
Fijne training gegeven door een sympathieke trainer. Ik heb nieuwe inzichten en tips gekregen voor meer werkplezier. Ik kijk er naar uit hiermee aan de slag te gaan!

