Dankjewel voor je bericht!
Je hoort snel van ons.
Ervaringen van onze cursisten
Wij delen continu onze ervaringen en tips om je te inspireren.Ik had een geweldige trainer (Patrick vd Gulik) die zoveel enthousiasme voor de training en zijn vak heeft, dat je vanzelf op je stoel gaat stuiteren 🙂
Wat nog veel belangrijker was, is het gevoel van veiligheid dat vanaf het begin van de dag opgebouwd werd. Hierdoor konden mijn medecursisten en ik de oefeningen met zoveel mogelijk inzet uitvoeren, waardoor we het maximale uit de training konden halen.
Ik heb de feedbacktraining en timemanagementtraining van TIJDwinst gevolgd (gegeven door Patrick). De training werd met veel enthousiasme gegeven en ik heb er heel veel aan gehad. Beide trainingen geven veel praktische tips waar je direct mee aan de slag kunt en geven je veel eye openers.
Fijne training gegeven door een sympathieke trainer. Ik heb nieuwe inzichten en tips gekregen voor meer werkplezier. Ik kijk er naar uit hiermee aan de slag te gaan!
Interessante cursus met een leuke docent. Een echte aanrader voor mensen die regelmatig met lastige gesprekken te maken hebben.
De trainer is motiverend, wisselt prettig af in werkvormen en theorie-praktijk. Ik heb er veel goede tips aan over gehouden en ben gemotiveerd om deze direct in praktijk te brengen!
Ik vond de eendaagse timemanagement cursus heel leuk en nuttig.
Goede docent, en alles duidelijk uitgelegd en praktisch gemaakt zodat ik er ook gelijk mee aan de slag ben gegaan.
Ik vond het een prettige training, ik doe al een hoop dingen goed, maar ook nog wat tip en tools erbij gekregen
In-house dag voor ons team van 12 personen georganiseerd. Heldere meteen toepasbare informatie. Training zit goed in elkaar en trainers zijn professioneel en weten het zeer goed over te brengen.
Leuke interactieve training die op een duidelijke manier gegeven wordt.
Ik heb er zeker een aantal goede ideeën opgedaan.
De cursus was heel goed gebracht, met concrete voorbeelden en acties die we zelf snel kunnen doen om de zaken makkelijker te maken. Ik ben geen enkele keer mijn aandacht verloren. De dag is voorbijgevolgen en ik stond te popelen om alle tips uit te proberen. Ik kan oprecht zeggen dat jullie de titel van “beste opleider van Nederland” met glans verdienen. Dankuwel voor deze waardevolle training.

